MY NEW SAMSUNG S8+

Vi presento il super Samsung S8+

Il nuovo Samsung S8+ è uno smartphone  perfetto per gli appassionati della fotografia e nel video test che ho girato per le strade della mia città vi mostro alcune delle sue potenzialità.
La qualità è davvero alta, il che lo renderà  un alleato perfetto per tutti i miei spostamenti e tutti i viaggi in programma: la comodità di produrre contenuti di alto livello con   un oggetto comodo e maneggevole.
Attraverso la fotocamera, molto nitida e definita,  avrete la possibilità di realizzare video a 360° e  di utilizzare l’autofocus, per gli appassionati di Instagram c’è anche una vasta gamma di filtri a disposizione, per rendere le vostre immagini ancora più spettacolari.
Non potete fare a meno di fotografare il cibo? Esiste una specifica modalità “Food” , che farà venire l’acquolina in bocca ai vostri amici.


Introducing the new super Samsung S8+

The new Samsung S8+ is the perfect smartphone  for people who love photography and in this video test, shot around the streets of my city, I show you a few features.
Quality is really high, and this will turn it into my best partner for all the travels in the next months: the convenience to produce high  level contents with a comfy and  manageable object.
Through the camera, very sharp and crisp, you will have the chance to realize 360° videos  and using autofocus, and for who loves Instagram there’s a wide selection of filters, to make your pictures even more cool.
You can not help but shoot your food? There is a specific “food” mode that will bring mouthwatering shots to your friends.

No tags 21 Comments
21 Responses

What do you think?

Your email address will not be published. Required fields are marked *